OD MISS SIXTY DO BURBERRY
Obecnie swoje factory outlets ma tutaj kilkadziesiąt marek, zaczynając od Miss Sixty i Roxy, przez Polo Ralph Lauren i Lacoste, aż do Bally oraz Burberry. Pełną listę sklepów, jak i mapę poruszania się po „Outlet City”, można znaleźć na stronie http://www.outletcity-metzingen.com.
Turystyka zakupowa jest zjawiskiem tak normalnym w Metzingen, jak pieczone Currywurst na niemieckich stacjach benzynowych. W okresach największych wyprzedaży, ulicami przelewają się tłumy modnie ubranych ludzi, taszczących swoje zdobycze w firmowych torbach. Obecnie trwają wyprzedaże kolekcji letnich, rabaty sięgają 70% i potrwają do końca września. Ogromnym udogodnieniem dla tych, którzy kochają zakupy jest usługa Shopping Shuttle, która od ubiegłego roku pomaga fashionistom z całego świata dostać się z lotniska w Stuttgarcie wprost do sklepu ulubionej marki.

W Polsce również mamy sezon obniżek. Jeśli Wasz modowy budżet nie pozwala na wyjazd do Niemiec i zastanawiacie się na co polować w trakcie letnich wyprzedaży, radą służą nasi koledzy z firmy Hugo Boss. Zapytani o trendy sezonu wiosna-lato 2011, które pozostaną z nami na dłużej, obiecali podejrzeć tak zwanych „Kreatywnych” i zdradzić nam kilka sekretów.
SEKRETY DZIAŁU KREATYWNEGO
Jeśli planujecie jak najlepiej wydać pieniądze, zainwestujcie w „bold colours”, czyli zuchwałe i soczyste barwy, z którymi udało się już zaprzyjaźnić: cytrynę, pomarańcz, malinę. Ta paleta dotyczy przede wszystkim kobiet. Zwolenniczki mniej krzyczących kolorów, powinny zdecydować się na delikatne i lekko przygaszone odcienie „sky blue”, lawendy i szarości. Jeśli mowa o dodatkach, to tylko w kolorze burgundu. W odniesieniu do mody męskiej, najlepiej postawić na granat, beż i bursztyn. Jednak najważniejszy trend lata, który znajdzie swoje rozwinięcie w nadchodzącym sezonie, to drukowane tkaniny. Najlepiej w ekskluzywnym wydaniu, czyli na jedwabiach. Zapewniamy, że o tej tendencji będzie jeszcze głośno!

Do zobaczenia w Metzingen!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz